ALEK - Ovo je vreme primitivizma

Aleksandar Alek Jovanović multimedijalni umetnik govori o svojim stavovima, projektima i planovima. Mnogi ga znaju kao muzičara ali on se bavi i filmom na mnogo načina, kao reditelj ali i kao direktor KG FILM FESTIVALA.


Exp: Već je 18 godina kako postoji bend ALEK. Šta se dogodilo i šta će se dogoditi na polju muzike?
Alek: Brzo je proletelo ovo vreme. Mogu da kažem da sam zadovoljan sa 3 albuma, 2 EPa, singlom, best of albumom koji su napravljeni u tom periodu od 18 godina. Bilo je dosta svirki i video klipova ali i dokumentaraca...a ono što se sprema na muzičkom planu je četvrti album pod nazivom"Experiment" za koji smo uradili playthrough video "S" pre par meseci. Dogovor o izdanju imamo sa izdavačkom kućom Miner records koja je jedna od malobrojnih kuća gde se neguje gitarski i underground zvuk. Album je instrumentalan i veoma žanrovski raznovrstan, od bluesa,jazza preko heavy rocka do filmske muzike. Album bi trebao da se pojavi krajem septermbra ili početkom oktobra.Kao predhodnica ovog izdanja naša pesma "S" će se naći na kompilaciji "Invasion from the east -No.5", koju takođe potpisuje kuća Miner records, gde će biti bendovi iz zemlje ali i iz inostranstva.

Exp: Ko su tvoji gitarski idoli?
Alek: Ja nikada nisam imao gitarskog idola. Uvek sam voleo bendove a ne pojedince iz tih bendova. Zapravo ja sam želeo da budem pevač a ne gitarista. Tek kada sam video da Dickinson svira gitaru javila se želja da se zasvira. Ako bi neke gitariste mogao da izdvojim onda su to Adrian Smith, Chris DeGarmo, Gary Moore kasnije Dave Mustain, Joe Satriani. Sviđa mi se i Zakk Wylde. Ne volim "šredere" jer po meni oni su kao brbljivci koji mnogo pričaju a ništa ne kažu.


Exp: Kako je nastala ideja da se pokrene KG FILM FESTIVAL?
Alek: Isto kao i ideja da se pokrene BANG FEST 2010. Tada u Kragujevcu nije bilo festivala pa sam krenuo sa BANGom... kasnije su se pojavili neki drugi festivali tog tipa...tako i KGFF pokrećem jer pre 3 godine nije postojao ni jedan festival nezavisnog filma...kasnije su se pojavili neki drugi festivali tog tipa hahaha. Imalo je filmskih festivala ali su oni bili tematski.Moja ideja je da KGFF bude internacionalni festival nezavisnog filma i to revijalnog tipa gde će se videti filmovi koji nemaju neku šansu da se pojave na TVu ili u bioskopu a imaju kvalitet. Ove godine medijski partner nam je My Fim Works platforma gde ćemo postaviti filmove i poboljšati gledanost istih.Festival će se održati u prvoj polovini decembra.

https://filmfreeway.com/KGFILMFESTIVAL?utm_campaign=Submission+Button&utm_medium=External&utm_source=Submission+Button



Exp: Šta se dešava na polju filma?
Alek: Imama dosta ideja, kreativnosti mi ne fali ali realizacija se ne nazire.Broblem su finansije kao i uvek. Čekam neka bolja vremena  a dok ne dođu bavim se tuđim filmovima koji će biti na trećem KG FILM FESTIVALU.

Exp: Po tvom mišljenju kakva je situacija na našoj kulturnoj sceni, uopšte?
Alek: Ovo je vreme primitivizma. Danas je vrlina biti prost i sebičan tj. zvezda rijalitija i to je surova realnost.Kultura je mrtva, postoji samo sećanje i borba da se uspostavi balans.